• وبلاگ : آرمانگرا
  • يادداشت : از يا حسين گفتن تا با حسين بودن تفاوتها فراوان است.
  • نظرات : 1 خصوصي ، 83 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    در روز 25 خرداد در درگيريهاي اصفهان “حسين اخترزند ” به طرز وحشيانه اي به شهادت رسيد. “حسين اخترزند ” فرزند مرحوم مرتضي ، 32 ساله (متولد 27 آذر ماه سال 1355) نان آور خانواده بود . وي در روز دوشنبه25 خرداد ماه بعد از کار به سمت دروازه شيراز حرکت مي کند .آنجا کانون در گيريها بوده و عده اي بسيجي و لباس شخصي به دنبال تعدادي از مردم مي گذارند. و حدود 15 نفر از مردم از درب پارکينگ مجتمع پزشکان (واقع در دروازه شيراز – بن بست هاله )وارد ساختمان مي شوند و هر کدام به طبقه و يا اتاقي پناه مي برند . اما متاسفانه حسين و يک نفر ديگر که هنوز نامش را نمي دانيم در پشت بام طبقه سوم به دست بسيجي ها مي افتند و مورد ضرب و شتم بسيار زيادي قرار مي گيرند و بسيجي هاي بيرحم آنها را از طبقه ي سوم به پايين پرتاب مي کنند .


    شخص ديگر که همراه حسين بوده به دست لباس شخصي ها مي افتد و طبق گفته هاي شاهدان ، پرچمي دور بدنش پيچيده و او را به مکان نا معلومي برده اند . اما بدن نيمه جان حسين را چند تن از مردم مي بينند و يک پزشک انسان دوست با بيمارستان شريعتي (واقع در 100متري محل وقوع ) تماس گرفته و اورژانس به محل حادثه آمده است . و عليرغم مداخله ي نيروهاي امنيتي که اجازه ي بردن حسين به بيمارستان را نمي داده اند ، مردم تجمع کرده و با آمبولانس او را به بيمارستان رسانده اند .اما متاسفانه در شامگاه در مقابل چشمان مادر و خواهر و برادرانش جان سپرد .البته به گفته ي يکي از پرستاران وضعيت حسين آنقدر وخيم بود که مرگ از زندگي برايش بسيار بهتر بود .زيرا که او قطع نخاع شده بود و هيچ جاي سالمي در بدنش نمانده بود .


    نيروهاي امنيتي به خانواده حسين تاکييد داشتند که او در اثر سهل انگاري روي ايرانيتهاي پوسيده ي پشت بام افتاده و کشته شده است . حتي يکي از فرماندهان سپاه چند روز پيش در يک سخنراني باکمال بي شرمي اعلام کرد که ما در اصفهان تنها يک کشته داشتيم آنهم به خاطر استعمال مواد مخدر ( شيشه ) بوده است !!!

    نيروهاي امنيتي فشارهاي زيادي را بر اين خانواده وارد داشتند و از همه نزديکان تعهد گرفتند که کشته شدن حسين را تصادف اعلام کنند تا جنازه وي را تحويل دهند . حتي در مراسم ختم 5 نفر مسلح ( 3 مرد و 2 زن ) را آوردند که مراقب اوضاع باشند . تمام مراحل کفن و دفن او را يکي از عوامل خودشان انجام داد و حتي زيارت عاشورا که موقع خاک سپاري خوانده شد را نيز يکي از همين افراد خواند . ضمن اينکه موقع حمل تابوت از گفتن “الله اکبر” جلوگيري کردند !!!
    آدرس منزل حسين : اصفهان . خيابان رباط دوم (شهيد رضي) . خيابان مخابرات . کوچه سلطاني . فرعي اول سمت راست . منزل اول سمت چپ (در سبز رنگ) . طبقه ي دوم .
    آدرس قبر : باغ رضوان . قطعه 17 . بلوک 1 .