سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبز علوی پیرو ولایت فقیه

ارسال شده توسط آرمانگرا در 88/9/25 10:49 صبح

سبز رنگ خوبی و زیبایی است
سبز رنگ هستی و پیدایی است

سبز رنگ پاک معصومیت است
رنگ تقوا و خلوص نیت است

سبز رنگ پاکی سجاده‌هاست
استجابت کردن حق از دعاست

سبز را رنگ ولایت گفته‌اند
تا که حق را با صلابت گفته‌اند

سبز رنگ رویش و روییدن است
سبز رنگ یاس را بوییدن است

سبز رنگ گنبد است و بارگاه
نی که رنگ غفلت است و یا گناه

لشگر این سبز روحانیت است
عشقشان با مقتداشان بیعت است

سبز رنگ جمله دین انبیاء است
رنگ ایمان است و رنگ اولیاء است

سبز یعنی رنگ نور انبیاء
سبز یعنی مشق عشق اولیاء

سبز در زنجیر دونان شد اسیر
سخت در دام فریب افتاده گیر

هر کجا سبزی بود یادش کنیم
تا که از این فتنه آزادش کنیم

سبز رنگ شال هر عیاش نیست
رنگ هر ول‌گرد و هر اوباش نیست

سبز رنگ دختران هرزه نیست
این دغل‌بازی و فتنه، کار کیست؟

سبز رنگ پیروان انقلاب
نی که رنگ دختران بدحجاب

این‌که می‌گویند سبزی رنگ ماست
جنبشی از شورش اهل ریاست

ای دغل‌بازان صد رنگ و سیاه
عاقبت تا کی تباهی و گناه؟

سبز را تا کی به زنجیرش کشی؟
از بلندی تا که بر زیرش کشی؟

سبز تو از جلبک قورباغه است
قصد تو پی کردن یک ناقه است!

این کلاغان را به رنگ سبز چه؟
دزد را با کنتور و با قبض چه؟

ای تبه‌کاران مست و پر فریب
تا به کی در رأی مردم شک و ریب؟

ای کلاغان فتنه‌ها را بس کنید
دشمنی با قرقی و کرکس کنید؟

سبز می‌گوید که ای ارژنگ‌ها
بس کنید این فتنه و نیرنگ را

راه تو ره نیست بل کج‌راهه است
راه باطل آخرش بی‌راهه است

چون خودت دانی که راهت سبز نیست
رهبری اهل فتنه بهر چیست؟!

سبز رنگ روشن و آرامی است
پرچم جمهوری اسلامی است

سبز رنگ نور پاک فاطمه(س) است
با دعایش فتنه‌ها را خاتمه است

سبز رنگ آن درخت باصفاست
نی که رنگ هر تبر یا تیشه است

آن که نظم جامعه کرده تباه
روی او از تیرگی باشد سیاه

مدتی دریای ما طوفانی است
عده‌ای از ناکسان زندانی است

موج دریا چون که روزی وا نشست
آن حباب و آن خس و خاشاک هست؟

ای سیه‌رویان همه فرصت‌طلب
ای تبه‌کاران زشت و رنگ شب

هر کسی شال نفاقی بسته است
کی ز دام و بند شیطان رسته است؟!

سبز کی رنگ دروغ است و ریا؟
سبز کی رنگ فریب است و جفا؟

راه ما باشد ره پیر خمین(ره)
هم که این راه حسن هست و حسین(ع)

سبز گفتا کی تو دانی من کیم
هر چه‌ام رنگ دغل‌بازی نیم

هم بگفتا رنگ مزدوری نیم
رنگ خفاشان شب کوری نیم

آن‌که باطل می‌رود او سبز نیست
پای در گل می‌رود سر سبز نیست

رهبر از دست شما ناراضی است
چون همی گوید که این جوسازی است

هم کسی که حجت از سوی خداست
قلب او رنجور از کار شماست

این جماعت کارشان یک‌رنگ نیست
قصدشان جز فتنه و نیرنگ نیست

روز قدس این افتخار ملت است
دوستی با دشمنان از ذلت است

سیزده آبان که فخر میهن است
روز پیروزی ما بر دشمن است

سبز آن‌ها سبز آمریکایی است
کارشان جنجالی و غوغایی است

سبز رنگ مردی و مردانگی است
نی که رنگ مستی و دیوانگی است

سبز رنگ مردمان ساده است
مردم بی‌حیله و افتاده است

رنگ تو رو بر سیاهی می‌زند
کارت آخر بر تباهی می‌زند

آن‌که دائم بی‌دلیل و با سؤال
رنج ملت را برد زیر سؤال

گر بگویی این دغل‌ها کار کیست
نمره‌ات را می‌دهم یک بیست بیست


غلط میکنی قانون را قبول نداری؛ قانون تو را قبول ندارد

ارسال شده توسط آرمانگرا در 88/4/2 8:28 عصر

جملاتی در راستای قانون شکنی ها اخیر آقایون از کلام گهر بار امام رحمه الله علیه ، هر خواننده منصفی با خواندن این عبارات تایید می کند که انگار امام در همین لحظه و همین زمان قانون شکنان و مدعیان را مورد خطاب قرار داده اند:
 * من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ،‌ بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این‌طور نباشد،‌ مسئله طور دیگر خواهد شد. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

*نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هر کس از هرجا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم ،‌ من قانون اساسی را قبول ندارم ،‌من مجلس را قبول ندارم ، من رئیس‌جمهور را قبول ندارم ، من دولت را قبول ندارم. نه ! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است ؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست ، میزان است که همه باید بپذیریم.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)

* اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان‌ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند،‌ این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته‌ام قدم به قدم پیش می‌رود،‌ این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می‌شود انسان،‌این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می‌کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می‌کنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، این‌ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع‌ ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضع‌ام ،دیگر دعوایی پیش نمی‌آید؛ هیاهو پیش نمی‌آید.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

* قانون معنایش این است که{ همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را ،‌وظیفه‌اشان را قانون معین کرده‌. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده،‌ ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،‌لکن خودشان ملتفت نیستند.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)


امام خمینی (ره)

ارسال شده توسط آرمانگرا در 88/3/16 3:25 عصر

امام (ره) در آخرین جملاتی مکه برای ملت به یادگار می گذارند وصیت نامه پر از تکلیف و پر از حقیقتی است که برای همگان حجت و گواهی در بسیاری از مسائل است .ایشان جمله ی نابی را در آن مطرح می کنند تا به همگان بفهمانند ملاک قضاوت شما در مورد اشخاص نباید تنها به گذشته ایشان باشد بلکه باید حال وی را بنگرید و قال را .یهنی ببینی در هر زمانی که او را بررسی می کنی دارای چه اندیشه ای است و در آن حالش چقدر به اصول اسلام و انقلاب و امام پایبند است .

امام (ره) می فرمایند ملاک حال افراد است

نه گذشته ایشان

نه صحبتهای دو دهه پیش در مورد ایشان و...

خلاصه که

العاقل یکفی بالاشاره (برای عاقل یک اشاره کافیست)


امام خمینی (ره)

ارسال شده توسط آرمانگرا در 88/3/14 9:50 عصر

امام (ره) در آخرین جملاتی مکه برای ملت به یادگار می گذارند وصیت نامه پر از تکلیف و پر از حقیقتی است که برای همگان حجت و گواهی در بسیاری از مسائل است .ایشان جمله ی نابی را در آن مطرح می کنند تا به همگان بفهمانند ملاک قضاوت شما در مورد اشخاص نباید تنها به گذشته ایشان باشد بلکه باید حال وی را بنگرید و قال را .یهنی ببینی در هر زمانی که او را بررسی می کنی دارای چه اندیشه ای است و در آن حالش چقدر به اصول اسلام و انقلاب و امام پایبند است .

امام (ره) می فرمایند ملاک حال افراد است

نه گذشته ایشان

نه صحبتهای دو دهه پیش در مورد ایشان و...

خلاصه که

العاقل یکفی بالاشاره (برای عاقل یک اشاره کافیست)